Nieuws: Concerten op de planning

16-9-2017

Dubbelconcert Met Kunst Na Arbeid (KNA) Lunteren

Zaterdag 11 november reist het Frysk Fanfare Orkest richting het midden van het land. Samen met Kunst Na Arbeid Lunteren verzorgen zij een concert in t Podium te Renswoude. Het concert start om 20:00 uur en de entree bedraagt €7,50. KNA Lunteren is drievoudig landskampioen tijdens het ONFK in de eerste divisie. Het orkest staat o.l.v. dirigent Erik Kluin. KNA Lunteren bestaat dit jaar 110 jaar en heeft een rijke fanfare geschiedenis. Waar het begon met marsen richtte het orkest zich vanaf 1993 op het concertpodium. Meer informatie over het programma wat zal worden gespeeld zal t.z.t. op onze website geplaatst worden.

Kerstconcert

Het kerst concert van het Frysk Fanfare Orkest staat gepland op zaterdag 9 december. We zijn op dit moment druk zoekende naar een passende en sfeervolle invulling voor het kerstconcert. De datum staat, via onze site zullen we u z.s.m. informeren over de plannen, het programma en de locatie van ons kerstconcert.

Dubbelconcert met het Nationaal Jeugd Fanfare Orkest (NJFO) o.l.v. Danny Oosterman

Afgelopen mei was het NJFO op uitnodiging van het Frysk Fanfare Orkest in Friesland. Het Frysk Fanfare Orkest heeft wegens het mooie en succesvolle dubbelconcert een uitnodiging gekregen om samen met het NJFO hun jaarlijkse nieuwjaarsconcert te verzorgen. Voor de tweede keer in korte tijd reist het orkest naar het midden van het land. Op zondag 7 januari zullen beide orkest een programma spelen in ‘Theater de Slinger’ te Houten.