Nieuws: Frisia meets Anglia

10-6-2022

Op zondag 19 juni 15:00 uur vindt er een bijzonder concert en internationaal samenwerkingsproject plaats in de Martinikerk te Bolsward. Een prachtig programma met Engelse en Friese solisten en componisten. Door het Frysk Fanfare Orkest onder leiding van Jouke Hoekstra en met medewerking van Vocaal Ensemble Eljakim onder leiding van Erwin de Ruijter.

De toegang tot het concert is gratis, echter we vragen u een symbolische bijdrage van 2 euro te betalen.

We raden u aan een plaatsbewijs te reserveren, dit kan via 1 van onze leden of via de mail (westra.hoekstra@gmail.com). Reserveert u via een van onze leden? Dan ontvangt u na betaling via hen een programmaboekje. Het programmaboekje is uw toegangsbewijs. Reserveert u via de mail? Dan zetten wij uw naam op de reserveringslijst en ontvangt u hiervan een bevestiging. U kunt de symbolische bijdrage dan betalen in de kerk voorafgaand aan het concert.

Lees de volledige projectomschrijving.

Programmaboekje.